Translate

divendres, 5 de juliol del 2013

SORPRESA!

Espero que EL DESTÍ DE LA SOLITUD us hagi agradatJ Aquesta historia la vaig escriure per a un concurs però al final no la vaig poder presentar, així que vaig decidir pujar-la a internet per a que els demés puguin gaudir d’ella. A tots els que heu comentat i participat en les enquestes: MOLTES GRÀCIES! Sou vosaltres els que m’heu donat força per seguir endavant. Per això, per vosaltres, he decidit que no vull deixar aquest blog abandonat. Ara mateix no puc pensar en una nova historia per escriure-la en català perquè tinc molts projectes en ment. Però el que sí que puc fer i el que tinc moltes ganes de fer es traduir l’historia “NUNCA SEREMOS PERFECTOS” que estic escrivint en un blog en castellà per vosaltresJ Us agrada la idea? A mi m’agrada molt perquè hi ha a molta gent que prefereix llegir en català que en castellà. Bé, espero que us hagi agradat aquesta “sorpreseta”. Molts petons i fins la setmana que ve, que publicaré els dos primers capítols de MAI SEREM PERFECTES. Moltes gràcies i que passeu un boníssim estiu^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada